Klantenservice

Klacht melden

Degofin b.v. zal haar uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Als dat het geval is, neem dan contact op met Dave Goossens zodat hij op zoek kan naar een oplossing voor uw klacht.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Bent u van mening dat er onvoldoende aandacht wordt besteed aan uw klacht of is uw klacht niet naar behoren opgelost, neem dan contact op met:

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG  DEN HAAG
Telefoonnummer 0900 – 355 2248

Informatie betreffende de procedure voor het indienen van een klacht treft u aan op de website van het Klachteninstituut (www.kifid.nl).

Eveneens kunt u de website benaderen voor het downloaden van een formulier waarmee u uw klacht kunt indienen.

Compliment geven

Bent u zeer tevreden over de wijze waarop u bent geholpen en vindt u het een compliment waard? Dan kunt u hier uw bericht achterlaten.

Suggesties voor verbetering

Suggesties voor verbetering of mist u iets? Laat dan hier uw bericht achter.